Geon X-ride 110 cross-mini(детский мотоцикл)
Чим раніше людина сідає за кермо мотоцикла, тим більш впевнено і головне, безпечно буде його стиль і манера керування у майбутньому.
Покупка Geon X-ride 110 крос-міні стане своєрідною інвестицією в майбутню безпеку дитини - він отримає необхідні навички керування, які дозволять упевнено почувати себе на дорогах, або навіть в мото-спорті.
Не варто забувати, що в світі вже давно проходять конкурси з дитячого мотоциклетного спорту і, можливо, покупка такого мотоцикла стане першим кроком до подальшої успішної карєри. Адже мото-кросс, як і будь-який вид спорту - це вести активний і здоровий спосіб життя - те, що бажає своїй дитині кожен батько.
Цей мотоцикл - самий маленький з усього сімейства X-ride. Збудований за тими ж стандартами якості, що і великі моделі, X-ride 110 реальний мотоцикл, а не іграшка.
Дитяча модель, яка призначена для надбання та вдосконалення перших навичок їзди, а також просто, щоб дитина отримував море задоволення.
Модель оснащена 110-кубовим 4-тактним движком типу «Cub» з повітряним охолодженням. 4-тактний двигун однозначно підійде для початківців малюків набагато краще ніж 2-х тактний - за рахунок того, що він забезпечує плавне подавання потужності та передбачуваний рівний крутний момент. Двигун надійний і простий в обслуговуванні, завдяки чому і жити він буде довго. Силовий агрегат закріплений до стальної хребтової рами.
4-швидкісна полуавтоматична коробка передач володіє двома рисами, зручними для маленького райдера та його батьків, і допомагають дитині на початку його навчання:
По-перше, дитина, яка тільки вчиться керувати мотоциклом ще не вміє перемикати швидкості. А на Ікс-райді 110 батьки можуть поставити першу або іншу потрібну швидкість і малюк буде відточувати свої вміння в рамках конкретної передачі.
Друга ж перевага проявляється, коли дитина стає більш розвиненим мотоциклістом, який вже готовий до машини більш серйозно - він може перемикати передачу без використання зчеплення, не завдаючи шкоди двигуну та трансмісії. X-ride 110 може навчити початківців перемиканню передач і підготувати його до того, що чекає його в майбутньому.
Коробка передач реалізує зручний принцип "сів та поїхав".
Механізм практично невбиваємий, що дозволяє йому стабільно виправляти всі помилки новачка в роботі з КПП.
Форма і розташування лапки перемикання передач мінімізує непередбачене включення, а в разі такого, трансмісія без проблем "переварить" позапланову маніпуляцію.
Колеса діаметром 10 дюймів оснащені дисковими гальмами з гідравлічним приводом - елемент із дорослою ефективністю і плавним зусиллям.
Для комфортної їзди на пересічній місцевості X-ride 110 оснащений м'якою дліннохідною підвіскою - передня вилка перевернутого типу і заднього моно-амортизатора пружинно-гідравлічного типу.
Низько розташоване седло (548 мм від землі) роблять X-ride 110 справжнім дружелюбним помічником.
Наявність бічної опори допоможе малюку самостійно залазити і злазити з мотоцикла. Дітям та їх батькам, які цінують простоту та надійність - цей маленький мотоцикл подарує величезне задоволення.
До всього, мотоцикл оснащений легкою системою вихлопу для оптимального використання переваг низької маси. За рахунок того, що вихлопна система X-ride 110 прокладена ближче до двигуна та шасі - забезпечується гарний дорожній просвіт. Сама система оснащена тепловим екраном, який ізолює вихлопну трубу.
До слова, і сам двигун «в базі» оборудован захистом двигуна. Він захищає силовий агрегат від пошкоджень, які можуть мати місце в процесі навчання. А також штоки передніх амортизаторів оснащені розвиненими пластиковими захисниками - елемент дуже потрібний, з урахуванням специфіки експлуатації.
Обвіс успадкований від старших моделей X-ride - збережена загальна стилістика та креслення ліній. Юним випробувателям дуже подобається його дизайн. Адже гарний смак - це з дитинства!
Не кожній дитині під силу завести пітбайк за допомогою кік-стартера і навіть міні-пит - не всі мають достатню координацію, щоб запустити мотор, відкрити дросельну заслонку, а також утримати мотоцикл. Враховуючи це, інженери GEON потурбувались про наявність електричного стартера, який зробить легким запуск двигуна навіть для самих маленьких райдерів і татові не доведеться бігати на допомогу, щоб завести двигун. Запуск двигуна легко здійснюється натисканням кнопки. Стартер і вимикач двигуна розташовані на левій ручці.
X-ride 110 допоможе зробити перші успішні кроки, як молодим гонщикам у світі мотоспорта, так і малюкам без спортивних амбіцій. А батькам бути спокійніше самим спостерігати, як дитина отримує навики, культуру та досвід для впевненого і безпечного керування.
Тип двигателя | горизонтальный, 1 цил., 4-х тактный с двумя клапанами, карбюратор |
Тип охлаждения | Воздушное |
Объем двигателя | 110 куб.см (52.4 X 49.5мм) |
Степень сжатия | 9.0:1 |
Максимальная мощность | 7 л.с./ 8000 об/мин |
Максимальный крут.момент | 3 Н.м./ 6500 об/мин |
Система пуска | электро- и кик-стартер |
Система зажигания | CDI |
Трансмиссия | N-1-2-3-4 полуавтоматическая механическая |
Сцепление | Многодисковое в маслянной ванне |
Привод | цепь 420 (звезды 14/39T) |
Колесная база | 1050 мм |
Дорожный просвет | 180 мм |
Высота по сидению | 590 мм |
Длина | 1290 мм |
Ширина | 680 мм |
Высота | 840 мм |
Объем топливного бака | 3 л |
Рама | Стальная трубчатая типа «клетка» |
КПП/главная передача | Механическая 4-ступ./цепная |
Передняя подвеска | Телескопическая вилка перевернутого типа (45/48-550мм) |
Задняя подвеска | моноамортизатор (260мм) |
Тормоза, передний/задний | Дисковый диаметром 190 мм /дисковый диаметром 190 мм |
Пер.покрышка | 2,5-10 (диск 1,6-10) |
Задн.покрышка | 2,5-10 (диск 1,6-10) |
Сухой Вес | 58 кг |
Характеристики мотоциклов | |
Объем двигателя (см3) | 110 |